wtorek, 6 grudnia 2011

MIKOŁAJA DZIEŃ


Dziś mikołajki, to wiadome. U mnie już małe przygotowania do świąt Bożego Narodzenia.
Jak na tę chwilę jestem na etapie kończenia "wielkiego prania". Pozostało jeszcze "wielkie sprzątanie".

Dziś, w nietypowy dla siebie sposób, uczciłam mikołajki :)
Przez cały dzień - po domu - nosiłam czapkę mikołaja, ku radości mojego małego synka :)
Poza tym zrobiłam cztery świeczki mikołajkowe...

A żeby jeszcze bardziej uczcić zbliżające się Święta, czytam książki o tematyce świątecznej.
"Pamiętnik Świętego Mikołaja" - tę odczytuję na głos synkowi.
"Zasada trzech dni" - czytam sobie ("w duszy").
"Bożonarodzeniowe historie niezwykłe" - zamierzam czytać na głos naszej trójce (sobie, mężowi i synowi).
Wszystkie te pozycje serdecznie polecam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
Dziękuję

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...