RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

CZYŻBY TO JUŻ WIOSNA PRZYSZŁA?

Jak zawsze mam wątpliwości od czego tu zacząć pisanie. Wybaczcie moje ciężkie pióro... (klawiaturę oczywiście mam na myśli). Może jeszcze się wprawię, na co mam nadzieję. Poza tym ja nie jestem, jakoś specjalnie, uzdolniona w czymkolwiek, więc i w piśmie nie jestem.

Zmiana tematu. Dość dyrdymałów.
Próbuję sobie przypomnieć, co ja też, dokładnie, robiłam przez ostatnie dni, i co też się u mnie działo.

U nas wiosna już jakby się pojawiła. W dzień było całkiem cieplutko.
Z mężem i synem wyszliśmy na spacerek, było tak przyjemnie, słonecznie. Tylko nogi mnie po spacerze bolały (a przeszliśmy zaledwie 2 km - licząc w tę i z powrotem).
W połowie powrotnej drogi zrobiliśmy postój na kupno słodkości (to na "wzmocnienie" - wafle).
Przez cały spacer bacznie obserwowaliśmy otoczenie. Nie widać jeszcze roślinnych objawów zbliżającej się wiosny, ale powietrze złagodniało, i to cudne słonko :)
na tym stawie widać jeszcze cienką warstewkę lodu

moi Panowie
Nasz Synuś większość spaceru przespał. Obudził się akurat, gdy zaczynaliśmy jeść wafle, to i on "załapał się" na co nie co.
kołatka, którą "spotkaliśmy" na spacerze
Po powrocie ze spaceru na podwieczorek zrobiłam skrzydełka w panierce alla fast wod >>. Smaczne. Polecam. Przepis znalazłam w internecie. A zdjęcie wykonałam sama, po zrobieniu tego dania.

A byłabym zapomniała. Dziś 100-dniówka. Za sto dni EURO 2012.
A oto nasze okolicznościowe cukiereczki piłeczki czekoladowe.
Wybrałam trzy, by się z Wami nimi "podzielić" (dziś mąż kupił, i na 100-dniówkę jak znalazł ;) hehe :)

Na koniec jeszcze migawka foto-video z krótkiego przebłysku zimy (z poniedziałku 27 lutego 2012)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍