czwartek, 13 kwietnia 2017

Zając wielkanocny DIY - Projekt Zwierzaki Cudaki 3

Przybywamy z naszym zającem wielkanocnym w ramach Projektu Zwierzaki Cudaki 3.
Jednym ze zwierzaków do zrobienia kwietniowego jest ZAJĄC.
Wykonaliśmy zająca ze styropianu.



Do wykonania zająca korzystaliśmy (niestety nie wszystko jest na zdjęciu):
- gotowego zająca ze styropianu
- różowy filc, a w zasadzie ściereczkę kuchenną, bo ten ze zdjęcia uznaliśmy za zbyt ciemny
- srebrną farbę plakatową
- niebieską farbę z brokatem
- pędzelki
- ruchome oczka
- makaronową kokardkę
- buźkę zajęczą (skan z kolorowanki TU)
- wydrukowany koszyczek wielkanocny z TU
- czarny pisak
- klej w sztyfcie
- klej na gorąco

Nie mamy zdjęć ze wszystkich etapów pracy, ale nawet nie są konieczne :)

Filip pomalował zająca farbą.


Farba nawet dobrze kryła, ale okazało się, że schnie i schnie, więc podsuszyłam ją suszarką do włosów ;)


To te elementy wykorzystaliśmy (oraz brakujące na zdjęciu: farbę brokatową niebieską i koszyczek wielkanocny).


Następnie Filip pomalował makaronową kokardę niebieską z brokatową.
Przykleiłam wyschniętą muszkę za pomocą kleju na gorąco.

Filip przykleił buźkę i koszyczek klejem w sztyfcie.

Następnie dokleiłam klejem na gorąco oczyska zająca.

Wystarczyło jeszcze przedłużyć pisakiem wąsy i gotowe.


Wpis powstał w ramach Projektu Zwierzaki Cudaki 3

https://pomieszane-z-poplatanym.blogspot.com/2017/01/projekt-zwierzaki-cudaki-3.html

6 komentarzy:

  1. Piękny. Podobał mi się nawet taki bez dodatkowych ozdób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny zajączek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :-) i ogólnie fajna styropianowa baza, u nas takiej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widzałam takich zajączków musze się obkupić po świętach na przyszły rok hi hi

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
Dziękuję