RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Pszczółka Maja. O wielkiej niespodziance - wydawnictwo Media Service Zawada

,,Pszczółka Maja. O wielkiej niespodziance" od wydawnictwa Media Service Zawada.



Książka o Mai? Oczywiście. Bardzo lubimy Maję i pozostałych bohaterów, a to dodatkowo postacie z bajki z mojego dzieciństwa. Tym chętniej sięgnęliśmy po publikację od wydawnictwa Media Service Zawada. Książka jest sporego rozmiaru, posiada 32 strony, tekst napisany jest dużą czcionką, a do tego bardzo przystępnym i prostym językiem, to sprawia, że książkę wygodnie czyta się rodzicowi przy mdłym świetle na dobranoc dziecku lub jemu samemu podczas samodzielnej lektury.
Bajeczne i kolorowe ilustracje przyciągają uwagę milusiństkich.

,,Pszczółka Maja. O wielkiej niespodziance"
Pewnego dnia przyjaciele Mai postanowili wynagrodzić jej okazaną im przez Maję dobroć. Każdy miał jej przygotować jakiś prezent. Długo zastanawiali się, jaki będzie najlepszy. Największy dylemat miał Gucio. Co wymyśli najlepszy przyjaciel Mai?
W tej opowieści nie zabraknie ciekawych postaci - mamy tutaj ślimaka, gąsienicę, świetlika, mrówkę, konika polnego i inne. Każdy z nich jest piękny, kolorowy i ma urocze imię.





Książka wywarła na nas bardzo pozytywne wrażenie. Jestem pewna, że Wam i Waszym dzieciom także się spodoba.
Polecamy.


Książki znajdziecie TU
Znalezione obrazy dla zapytania opowieści na dobranoc media service zawada

11 komentarzy:

  1. Ojej to moja ukochana bohaterka z dzieciństwa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecę dzieciatym znajomym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam pszczółkę Maję jednak nadal pozostane przy starej oprawie graficznej :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezapomniana Maja, kurczę ile to już lat minęło :) A Maja jak Lenin - wiecznie żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na bardzo sympatyczną książeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też pamiętam Maję z dzieciństwa ;) Oj, trochę inaczej wtedy wyglądała, nie aż tak trójwymiarowo. Wszystko się zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany... kocham Pszczółkę Maję😊

    http://czytamiznikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nigdy nie byłam fanką pszczółki, jednak podoba mi się ta książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pszczółka Maja to jedna z ulubionych bajek mojego dzieciństwa - i te nowe odcinki oraz książkowe przygody też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pszczółka Maja to pierwsza bajka z naszego dzieciństwa, którą Tygrys polubił.

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍