RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Magazyny dla dzieci ,,Świerszczyk" i ,,Moje maluchy" nr 2/2019 - wydawnictwo Nowa Era

Magazyny dla dzieci ,,Świerszczyk" i ,,Moje maluchy" od  wydawnictwa Nowa Era, to już u nas stali mile widziani bywalcy. Tym razem te kultowe magazyny dla dzieci mają wspólną tematykę - o zwierzętach z zimowych krain. Jak zawsze nie brak w nich ciekawych zadań dla młodszych i starszych czytelników.



  ,,Świerszczyk"


Świerszczyk, to kultowy magazyn dla dzieci w wieku od 5 do 9 lat. Na 52 stronach mieści się wiele wspaniałej treści, która rozwija wiele kompetencji dzieci. Znajdują się ciekawe opowiadania, wiersze, zadania matematyczne, słowne, są krzyżówki, labirynty, komiks, dowcipy i gra do wycięcia. W nr 2/2019 jest memo ,,Arktyczna wyprawa". Wystarczy wyciąć wszystkie kartoniki, by się bawić w zdobywanie par kartoników. 

Co miesiąc są wartościowe teksty, z których dzieci dowiadują się wiele ciekawych rzeczy. W lutowym numerze jest wiele tekstów na tematem, które lubią zimę. Mamy tutaj teksty ściśle związane z tematyką zimnolubnych zwierząt zamieszkujących oba bieguny, jest też wyjaśnione, jak odróżnić te bieguny i jak każdy z nich się nazywa. 
Ten kolorowy magazyn jest wartościową i cenną publikacją dla dzieci.

Prenumeraty ,,Świerszczyk dla dzieci" możecie dokonać TU, do czego serdecznie zachęcam. 












***

,,Moje maluchy"


,,Moje maluchy" dedykowany jest dla dzieci od 3 roku życia. Jest rekomendowany przez ,,Świerszczyk dla dzieci".
Jest w nim wiele zadań rozwijających najmłodsze pociechy, aż 10 form aktywności, 21 ćwiczeń manualnych oraz 30 naklejek!

W numerze lutowym tematem przewodnim, podobnie jak w ,,Świerszczyku", są zwierzęta żyjące w zimnym klimacie. 
Maluchy, nauczą się rozpoznawać zwierzęta morskie i lądowe z obu biegunów oraz ich środowisko naturalne. Wśród przepięknie ilustrowanych zadań są kolorowanki, labirynty, różnice, szeregi i inne, które należy uzupełnić kredkami lub załączonymi naklejkami. Przewodnikiem po zadaniach jest uroczy krasnal. Instrukcje do zadań są obrazkowe i słowne.
Zajęcia, które wymagają od dziecka pracy nad gazetką, są świetnym wprowadzeniem do nauki pisania. 

Prenumeraty ,,Moje maluchy" możecie dokonać TU, do czego serdecznie zachęcam.






***
Prenumeraty ,,Świerszczyk dla dzieci" możecie dokonać TU, do czego serdecznie zachęcam. 
Prenumeraty ,,Moje maluchy" możecie dokonać TU, do czego serdecznie zachęcam.

7 komentarzy:

  1. Idealny zestaw dla naszej dwójki😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile wspaniałości w tych gazetkach. Wspaniałe są! Na Świerszczyka trafiałam już w kiosku, a tej drugiej gazetki "u siebie"jeszcze nie widziałam. Muszę popytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że jeszcze wydają "świerszczyka" Cudnie że dzieci mają tyle ciekawych pozycji dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałem się Świerszczyk jeszcze się ukazuje! Pamiętam tą gazetę z początku lat 90.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie gazetki, sądze, że dzieciaki mają z nich frajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie zapomniałam o świerszczyku! Muszę kupić ten nr.

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍