RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Matematyczna SUPERklasa - wydawnictwo Olimp

Pod koniec roku szkolnego jest dobry czas na podsumowania umiejętności zdobytych przez dziecko przez cały rok szkolny i sprawdzenie Jego wiedzy. W tym celu świetnie spisują się książeczki - zeszyty z zadaniami. Dziś przedstawię jedną z takich, która u nas dobrze się sprawdziła. To ,,Matematyczna SUPERklasa" od wydawnictwa Olimp.
Zapraszam na dalszą część wpisu.



Nasz Syn z dość dużym zapałem zabrał się za wykonywanie zadań w książce. Różnorodne zadania i ciekawe ilustracje sprawiły, że Syn wykonywał zadanie po zadaniu i widać było, że sprawia Mu to sporo frajdy. Większość zadań nie sprawiła Mu trudności, zdecydowana większość okazała się dość prosta dla Niego. Syn bardzo dobrze czyta, więc ani ze zrozumieniem poleceń nie miał trudności, ani z samymi zadaniami. Nie mniej, jednak, wykonywał je dalej.
Z chęcią zapoznamy się z kolejnym zeszytem - dla klasy 2, gdyż przed naszym dzieckiem drugi rok edukacji wczesnoszkolnej.


W książce jest bardzo, bardzo wiele zadań o różnorodnej formie. Są w niej zadania matematyczno-logiczne, w których należy dorysować, zakreślić, uporządkować, policzyć, zmierzyć, pokolorować. Są zadania logiczne, rachunkowe i tekstowe. Wszystko świetnie przemyślane i zaplanowane, by naukę matematyki zamienić w przygodę matematyczną.

Materiał w niej został podzielony pod względem tematyki i stopnia trudności, co daje dzieciom poczucie bezpieczeństwa oraz możliwość kontrolowania poziomu swoich umiejętności.

Wydanie może być wykorzystane do samodzielnej nauki, jak i pod nadzorem opiekunów.

Zbiory zadań są zgodne z najnowszą podstawą programową.






Polecamy serdecznie.

Ilość stron: 64
oprawa: miękka
wydawnictwo: Olimp

https://wydawnictwoolimp.pl/


8 komentarzy:

  1. Mój Tosiek jeszcze za mały na tego typu zeszyty, ale cieszy mnie fakt, że wydawnictwa wypuszczają na rynek tego typu pomoce dydaktyczne. Zawsze dziecko ćwiczy i utrwala swoje wiadomości i umiejętności. Gdy synek będzie chodził do szkoły, też się w takie zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas jeszcze czas na takie książeczki ale cieszę się ze natrafiłam na ten wpis-zapisuje sobie wydawnictwo

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że są takie książki i pozwalają dziecku ćwiczyć materiał w domu

    OdpowiedzUsuń
  4. Super książka. W dzieciństwie uwielbiałam takie zagadki.

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Z matematyka to nigdy nie było mi po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę, że sam rozwiązuje. Ja w życiu tak nie robiłem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, nie znosiłam matematyki nigdy. Za moich czasów aż takich fajnych pomocy nie było. Może z nimi bardziej polubiła bym mate.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna książeczka. Zapisuję, bowiem kupię córce mojej chrześnicy

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍