RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Disney Klasyka: Bambi, Pinokio

Chciałabym Wam zaprezentować wyjątkowe książki z serii Nostalgia.
Są to piękne i ponadczasowe opowieści, które znam ze swojego dzieciństwa, które również nasz syn ceni bardzo.


Książki są pięknie ilustrowane, a opowieści są tak neutralne, że nie nudzą się dzieciom, a rodzice z przyjemnością powracają do nich.
Seria składa się z wielu tytułów.

Disney klasyka. Bambi

Bambi, to znany bohater filmu rysunkowego oraz licznych książek powraca dla dzieci z mojego dzieciństwa. Bardzo lubiłam tę postać i kiedy z siostrami i mamą układałyśmy puzzle, zawsze wybierałam fragment z Bambim. Jest mi tym samym bardzo miło, że teraz nowe pokolenie może cieszyć się opowieścią o tym mieszkańcu lasu.

Książka jest opatrzona klasycznymi ilustracjami z lat czterdziestych. Oprawa jest twarda i zawiera 24 strony.



***

Disney klasyka. Pinokio

Nie ma chyba dziecka, które nie słyszałoby o drewnianym pajacyku o imieniu Pinokio, który to został wystrugany przez staruszka Geppetto. Za sprawą wróżki drewniana kukiełka staje się chłopcem i przeżywa wiele przygód.

I tutaj uruchomił się wehikuł czasu i młodzi czytelnicy otrzymują wspaniałą publikację z grafiką sprzed lat.

Książka 24 strony, posiada kolorowe ilustracje i twardą okładkę. 




***

Przedstawiłam dwie piękne książki z klasycznymi opowieściami Disneya. 

Jakie są nasze wrażenia? Otóż bardzo pozytywne. Bardzo miło było sięgnąć po książki z wczesnego dzieciństwa - nowe pachnące, ale jednocześnie takie same, jak się je zapamiętało. Dzieci miały okazję poznać je takie, jakie miałam je ja i cieszyć się wspólną lekturą.

Polecam z całego serca.

Te i inne tytuły do zakupu link.

1 komentarz:

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍