RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Góry Polski - wydawnictwo SBM

Jedną z naszych ulubionych aktywności i sposobem na spędzenie wolnego czasu są wyjazdy w góry, o czym już nie raz wspominała. Dlatego też dziś przedstawię świetną książkę z tematyką gór - Góry Polski od wydawnictwa SBM. Jest to książka, która ułatwiła nam planowanie tegorocznych wakacji. Na pewno też jeszcze nie raz po nią sięgniemy przed kolejnymi wyprawami albo i wtedy, gdy zapragniemy do nich wrócić, choćby... duchowo.

[WSPÓŁPRACA REKLAMOWA] z wydawnictwa SBM.

Książka została bardzo pięknie wydana - ma twardą oprawę, wysokiej jakości papier i przepiękne fotografie. Fotografie zachęcają do natychmiastowej wyprawy w góry ;)

Na początku książki zamieszczono spis treści, na kolejnych stronach znajduje się krótkie wprowadzenie na temat gór Polski, a już dalej opisano poszczególne góry - z podziałem na łańcuchy i pasma górskie.

Każdemu konkretnemu pasmu poświęcono kilka stron - a cała książka obejmuje 127 stron.

Z lektury dowiemy się wszystkiego co najważniejsze - położenie, cechy klimatyczne, ukształtowanie, szlaki, historia, największe atrakcje, i inne.

Fotografie podpisano, co uważam za bardzo duże ułatwienie, bo przystępując do lektury nie musimy odróżniać ich samodzielnie, a być może nauczyć się tego z książki.

Moja opinia o książce Góry Polski jest taka, że jestem nią zachwycona, bo nie tylko pięknie się prezentuje, to jeszcze dostarcza mnóstwa przydatnych informacji i wskazówek, które pomogły nam w planowaniu podróży i na pewno jeszcze nie raz z niej skorzystamy.

Uważam też, że książka będzie dobrym pomysłem na prezent z różnych okazji, jako nagroda w konkursach, czy też na koniec roku ;).

Polecam.






 Książkę znajdziecie m.in. u wydawnictwa SBM

2 komentarze:

  1. Aleś mi smaka narobiła na wędrówki które kocham. Wspaniała książka, i te ilustracje 😍 zobaczyć to ja żywo 😀 Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, na pewno książka jest równie trafna dla Was, jak i dla nas. Serdecznie Wam polecam. Jestem pewna, że będziecie zadowoleni.

      Usuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍