RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Komiks ,,Czarne Smerfy" - wydawnictwo Egmont

Komiks ,,Czarne Smerfy" od wydawnictwa Egmont, to kolejny tom ilustrowanych opowieści o małych... niebieskich, i tym razem, także czarnych, bohaterów z popularnej kreskówki dla dzieci.



Komiksy opowiadające o przygodach Smerfów bardzo polubiliśmy. Dawniej czytaliśmy Synkowi wskazując palcem poszczególne chmurki, by nie zgubił się w akcji, obecnie przeważnie czyta samodzielnie na głos i nam pokazuje, które chmurki odczytuje... Czas szybko leci, Synek dorośleje, ale jego zamiłowanie do Smerfów i komiksów o nich, nie słabnie. Pamiętam doskonale, jak ja w dzieciństwie, ze swoimi siostrami, rysowałam Smerfy, kolekcjonowałam różne gadżety o nich, jak choćby obrazki na ścianę i pocztówki. Teraz przyszła kolej na mojego Synka. Zgaduję, że i Wasze dzieci są pod urokiem tych małych stworków.

W tomie ,,Czarne Smerfy" znajdują się aż trzy opowiadania. 

Pierwsze z nich ,,Czarne Smerfy" opowiada o tym, że Smerfy stały się czarne i nieznośnie psotne, a zmartwiony sytuacją papa Smerf usiłuje znaleźć odtrutkę.





,,Latający Smerf" opowiada o Smerfie, który pragnął latać. Próbował za wszelką cenę nauczyć się latać. Czy mu się to uda?



,,Łowca Smerfów" opowiada o Gargamelu i Klakierze, którzy za wszelką cenę usiłują pojmać Smerfy. Stosuje czary i podstępy, by dopiąć swego. Czy Smerfom uda się wyjść z opresji?




Pomysłowe i pięknie ilustrowane opowieści z kultowej wieczorynki oraz duża ilość tekstu pozwolą przenieść się czytelnikowi do wioski Smerfów i dobrze się bawić podczas lektury.


Komiks znajdziecie TU

 Egmont

8 komentarzy:

  1. My kochamy smerfy-a jeszcze komiksy😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubimy Smerfy - dla synka to nowość, a dla mnie sentymentalna podróż w czasy dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że Smerfów nie cierpiałam, jakoś tak się nie polubiliśmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smerfy to wspaniała bajka, która pamiętam z czasów swojego dzieciństwa. Antoś też je bardzo lubi. Wczoraj nawet oglądaliśmy wspólnie tę bajkę 🙂 kilka komiksów o tych niebieskich stworkach mamy, jednak ten tom chyba przegapiliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Smerfy to bajka mojego dzieciństwa, przez co z wielką chęcią czytam z nimi takie komiksy

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiałam tę bajkę. wstyd się może przyznac, ale czasami lubię sobie obejrzeć jak na niią trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego komiksu nie mamy, szkoda, prezentuje się poczciwie, smerfy od zawsze wzbudzały moje pozytywne emocje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Smerfy bardzo lubimy, a ostatnio synowi spodobały się komiksy, więc to może być pozycja dla nas 🙂

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍