RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Z Pamiętnika Pewnego Świerszczyka - wydawnictwo Nowa Era

,,Z Pamiętnika Pewnego Świerszczyka" od wydawnictwo Nowa Era, którego głównym bohaterem jest nie kto inny, jak świerszcz Bajetan Hops. 
Wspomnienia naszego ulubionego bohatera magazynu ,,świerszczyk" zebrano w książce.



,,Z Pamiętnika Pewnego Świerszczyka" została wydana z okazji 65 urodzin magazynu ,,Świerszczyk". 

Książka, to zbiór 10 opowiadań, które ukazały się w magazynie ,,Świerszczyk" w rubryce ,,Z pamiętnika świerszczyka Bajetana Hopsa". 
Każde opowiadanie, to osobna historyjka, którą opowiada sam bohater. Opowiadania dotyczą różnych życiowych sytuacji z życia świerszcza i jego kolegów z klasy. 
Bohaterowie poprzez różne sytuacje uczą dzieci, jak radzić sobie w różnych sytuacjach, m.in. co znaczy być ,,prawdziwym mężczyzną", jak poradzić sobie z ciężarem zachowania, o poszukiwaniu dobrych manier, o dorastaniu i wielu innych. Treść tych opowiadań zawiera morał.

Bardzo ucieszyła nas ta książka, bo Hops, to nasz najulubieńszy bohater magazynu. Śledzimy każdy numer magazynu i tej rubryki za nic nie przepuszczamy.

Książka jest bogato ilustrowana, oprawa twarda, papier kredowy, stron: 48.






Książkę serdecznie polecamy. Możecie ją zakupić na stronie wydawnictwa Nowa Era.


12 komentarzy:

  1. Myslisz że dla 6 latki byłaby ? bardzo mi sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam tej książki, szczególnie podoba mi się przedostatni kadr z twojej recenzji, cała paczka w jednym miejscu, znamy ich i lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna książeczka. Nie miałam okazji zajrzeć do gazetki, ale książeczka również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej książeczki ale bardzo podoba mi si😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego bohatera. Książka musi jednak jeszcze na nas poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam świerszczyka o chętnie przeczytała bym tą książeczkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj świerszczyk... kiedy ja to czytałem :-)
    Mój nlog:www.dajsiezlapacksiazce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, przyjemna książeczka. Ale musi jeszcze poczekać ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna książeczka, w sam raz dla moich córek :)
    Ewelina Pikula

    OdpowiedzUsuń
  10. książka wygląda super, podobają mi się ilustrację :)

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍