RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

MIKOŁAJA DZIEŃ


Dziś mikołajki, to wiadome. U mnie już małe przygotowania do świąt Bożego Narodzenia.
Jak na tę chwilę jestem na etapie kończenia "wielkiego prania". Pozostało jeszcze "wielkie sprzątanie".

Dziś, w nietypowy dla siebie sposób, uczciłam mikołajki :)
Przez cały dzień - po domu - nosiłam czapkę mikołaja, ku radości mojego małego synka :)
Poza tym zrobiłam cztery świeczki mikołajkowe...


Świeczki wykonalam od podstaw samodzielnie.
Jako forma - kieliszki jednorazowe, nowa parafina, knot... Byswiecz miały jaśniejszy blask użyłam bialej parafiny, a zabarwiłam tylko tę, w której zamaczmałam świczki. Na koieck dodałam ,,śnieg" wykonany z parafiny.


A by jeszcze bardziej uczcić zbliżające się Święta, czytam książki o tematyce świątecznej.
"Pamiętnik Świętego Mikołaja" - tę odczytuję na głos synkowi.
"Zasada trzech dni" - czytam sobie ("w duszy").
"Bożonarodzeniowe historie niezwykłe" - zamierzam czytać na głos naszej trójce (sobie, mężowi i synowi).


Wszystkie te pozycje serdecznie polecam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍