RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Czarny kot i domek dla kota DIY

Z okazji Dnia Czarnego kota DIY (17.11) wykonaliśmy czarnego kota z rolki po papierze toaletowym oraz tekturowy domek dla kotka inspirowany książką. Praca jest łatwa do wykonania, a przygotowanie materiałów nie zajmuje wiele czasu. Zatem zapraszamy. We wpisie, jak zawsze, dużo zdjęć.
 

 


Wykorzystane materiały:
- rolka po papierze toaletowym (można wykonać i ,,własną")
- arkusz z bloku technicznego z czarnymi kartkami
- bladoróżowa kartka z bloku technicznego (Bambino)
- złoty sizal (Bambino)
- klej w sztyfcie (Bambino)
- kredka w kolorze srebrnym (Bambino)
- nożyczki (Bambino)
- ruchome oczka
- różowy pompon
- biały drucik kreatywny (może być też w kolorze szarym)
- okrągły przedmiot do obrysowania (u nas kubek)
- klej na gorąco

Wykonanie:
Zaznaczamy na papierze szerokość z ,,nakładką", by łatwiej było dopasować do rolki. 
Składamy, odcinamy wymierzony pasek papieru.


Koniec elementu smarujemy klejem w sztyfcie, przyklejamy go do rolki, a następnie jeszcze w kilku miejscach smarujemy pasek klejem i oklejamy rolkę, a po wykonaniu tej czynności obcinamy nadmiar papieru z końców (,,nad-kładkę").


Srebrną kredką obrysowujemy kubek (może być cyrklem, ale w przypadku przedszkolaków wystarczy naczynie).


Dorysowujemy uszy.



 Wycinamy łebek kota.


Wycięte z bladoróżowej kartki trójkąty przyklejamy jako wnętrza uszu kota.


Naklejamy ruchome oczka.


Za pomocą kleju na gorąco przyklejamy przygotowane z drucika kreatywnego wąsy, a na nie pompon.

Łebek kota mocujemy na torsie kota (klejem na gorąco lub w sztyfcie).
Wycinamy z czarnego papieru ogon i przyklejamy do kotu w odpowiednim miejscu.
Malujemy buźkę i nóżki kotu.
Przyklejamy wyciętą ze złotego sizalu muszkę.


Gotowy kotek. Prawda, że proste? 
Poniżej domek dla kotka.


Domek dla kotka wykonaliśmy z kawałków tektury pozostałej z opakowania książek ;). Elementy połączyliśmy za pomocą taśmy klejącej. Do tego wycięliśmy drzwi, takie jak w książce, z której inspirację zaczerpnął Filip. :)


Inspirowaliśmy się świetną książką, którą pokazałam TUTAJ.


Jak zawsze polecamy takie proste prace plastyczne. Więcej ich TU.

22 komentarze:

  1. jaki fajny pomysł;0 rolkowe zwierzątka śa swietne-potem mozna sie nimi spokojnie bawic długo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy 😍
      Bardzo trwała zabawka, jak na papierową.

      Usuń
  2. Piękny kotek �� muszę pokazać moim dzieciom,dziękuję za inspiracjje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy 😍.
      Polecamy się na przyszłość. Ciekawe czy Twoje dzieciaczki będą miały chęć wykonać podobnego 😉

      Usuń
  3. Uroczy pomysł :) Bardzo lubię kreatywne spędzanie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowy ten kotek :)) Jak bym dom jeszcze jakoś przyozdobiła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy.
      Ja też bym ozdobiła, ale Filip chciał by wyglądał, jak ten z książki o EMI 😊

      Usuń
  5. Super! Uwielbiam takie robótki z dziećmi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubie. Wspólne działanie daje spora satysfakcję

      Usuń
  6. Jeszcze pozostaję pomalować domek, aby nie był taki szary :)
    Pozdrawiam: http://homeandmom.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym pomalowała, ale synem chciał mieć taki, jak w książce

      Usuń
  7. Jestem zdania, iż kociaki jako zwierzęta są wielce miłe. Tym bardziej, że ja także mam u siebie fajnego kota. Strasznie podoba mi się to co przedstawiono w http://koty-birmanskie.pl/koty-o-umaszczeniu-szylkretowym-co-nalezy-o-nich-wiedziec/ i jestem zdania, faktycznie tak jest często. W sumie kotki są dość popularnym zwierzakiem domowym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem, że koty jako zwierzęta są wielce miłe. Tym bardziej, iż ja również posiadam u siebie ciekawego kociaka. Strasznie podoba mi się to co napisano w https://koty24.pl/mam-kota,ac415/jak-czesac-kota,4182 i jestem zdania, faktycznie tak jest często. Tym bardziej, iż kociaki są dość popularnym zwierzęciem domowym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przed chwilą skończyłam kotka i okazało się, że jest bardzo piękny i postanowiłam zrobić drugiego. Zrobiłam kota i kotkę, na pewno tu znowu zaglądnę. Pozdrawiam Hania ��.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest mi bardzo, bardzo miło.
    Zapraszam częściej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny to jest blog. O tym blogu jeszcze dzisiaj powiem mojemu znajomemu.

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍