RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Smocze opowieści. Smok przez płot - wydawnictwo Zielona Sowa

Książka ,,Smocze opowieści. Smok przez płot" od wydawnictwa Zielona Sowa porwie młodych czytelników do fantastycznego świata smoków i zamków, gdzie nie zabraknie rycerzy i księżniczki.



W Smoczej Puszczy zamieszkują niezwykli mieszkańcy - mnóstwo niezwykłych smoków m.in. Gniewko, Trójłebek, Baleron czy Rechot, pracują oni w smoczej policji. Leniwy dzień Smoczej Policji zostaje zakłócony przez najazd rycerzy z Miasta za Murem. Rycerze przeganiani, wciąż powracają do Smoczej Puszczy i ponownie zostają z niej wyrzucani... Smoki dosłownie wyrzucają swych najeźdźców, bowiem wysyłają ich do domu za pomocą katapulty.
Pewnego dnia jeden z rycerzy przechytrza Smoka i na Smoczą Puszczę spada wielkie niebezpieczeństwo. Co i jak będzie się dziać dowiecie się z lektury książki. Zapewniam, że warto. Książka miejscami rozbawi do łez, innym razem potrzyma w napięciu, ale podczas całej lektury będziecie się świetnie bawić. 

Książkę napisał Marcin Mortka, a ilustrował Wojciech Stachyra. Ten niesamowity duet doskonale się spisał, gdyż książkę czyta się po prostu jednym tchem, a ilustracje przyciągają uwagę młodych czytelników i zachęcają do lektury starszych wiekiem odbiorców.







,,Przenosiny" w fantastyczny świat smoków i rycerzy jest miłym relaksem dla dzieci i ich rodziców podczas wieczornej lektury.
Książkę serdecznie polecamy dzieciom w wieku od ok. 5, 6 lat. Już nie możemy doczekać się kolejnych części.


Książkę polecamy serdecznie. Znajdziecie je TU

www.zielonasowa.pl/

10 komentarzy:

  1. Mój synek uwielbia książki o smokach! A ja bardzo lubię pozycje wydane przez Zieloną Sowę, więc poszukam tej książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Smoki lubią chyba wszystkie dzieci! A grafika tej gry jest tak piękna, że spodoba się każdemu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja czytelnicza, spodobała mi się szata graficzna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy bajkę o smoku, ale takich nigdy za dużo. Piękne ilustracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla dziecka to na pewno super propozycja. Zapamiętam dla mojego bratanka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak byłam mała uwielbiałam książki o smokach

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że moja córka ma dopiero 3 lata to właśnie przymierzamy się do kupienia tej książki. U nas już od dawna smoki i dinozaury są uwielbiane, więc wyszukujemy różne książki i wspomagacze na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój Syn krzyczałby podczas czytania " Nie! To nie smoki, to dinozaury!". Ale sama treść i ilustracje na pewno by Go zaciekawiły. Zapisujemy na naszą listę prezentową.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może ktoś z was zainteresuje się bardzo ciekawym artykułem https://climb.pl/gory-smocze-perelka-poludniowej-afryki/ .Kumplowi poleciłem ten artykuł i jego to bardzo zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍