RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Biblioteczka Montessori. Geografia - wydawnictwo Egmont

Geografia jest naszą wielką pasją. Kiedy ukazał się najnowszy atlas w serii ,,Biblioteczka Montessori. Geografia" od wydawnictwa Egmont, wiedziałam, że będzie to dla nas strzał w dziesiątkę.


Mamy dużo różnych atlasów, które cieszą się sporym zainteresowaniem naszego Synka, ale taki z pedagogiki Montessori, to nasz pierwszy i mogę stwierdzić z całą pewnością, że jest jednym z ciekawszych.

Do atlasu dołączona jest ogromnej wielkości mapa świata - o wymiarach 80x53 cm. Mapa ma wyraźne kontury i intensywne kolory. Jest integralną częścią atlasu, można powiesić go na ścianie, gdzie będzie w zasięgu dziecka - co jest ważnym aspektem pedagogiki montessoriańskiej.


Dzięki temu atlasowi dzieci poznają kontynenty, państwa, miasta i flagi. Dzięki dołączonym do książki naklejkom (aż 6 stron) nauka geografii staje się ciekawą naukową przygodą.


Każdy kontynent opisano w krótkim wprowadzeniu. Kontury map zamieszczono na sześciu stronicach do uzupełniania naklejkami - państwa, stolice i flagi państw - 197 z nich.

Książka skierowana jest do dzieci w wieku od 6 - 12 lat.










Z tym atlasem dzieci poznają podział administracyjny świata, ćwiczą motorykę małą, szlifują umiejętność zapamiętywania i kojarzenia.
To doskonałe narzędzie naukowe do wykorzystania w domu lub świetlicy.
My serdecznie polecamy.


Książki znajdziecie TU

 Egmont

6 komentarzy:

  1. Zamówiłam ten atlas. Jestem jego ogromnie ciekawa choć ja za geografią nigdy specjalnie nie przepadałam to ukazanie jej w duchu pedagogiki Montessori bardzo mnie intryguje. 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zamówiłam i nie myliłam sie kolejna perełka w naszym domu od Egmont'u

    OdpowiedzUsuń
  3. Moi troszkę za mali ale może już kupię na zaś ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna jest ta książka, u nas bardzo spodobała się Ignacemu

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka bardzo fajna, jednak rzucił mi się w oczy drobny szczegół ( gdy przeglądał zdjęcia w internecie z wnętrza), który mi się nie spodobał a chodzi o to, że na stronie mapy Europy wszędzie są zaznaczone jakieś ważne zabytki a na Polsce krowa ??? Twórcy książki mogli chociaż Wawel zaznaczyć albo zamek w Malborku bo myślę że ważne jest to aby dzieci również utrwalały sobie świadomość że Polska na tle Europy też się wyróżnia pod względem zabytkowym. Słabe to szczerze

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍