RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Uratuj mnie! Książka z foliowymi stronami do przekładania - Patrick George

,,Uratuj mnie!", to obrazkowa książa dla dzieci, która za pomocą ciekawych foliowych stron pokazuje świat zwierząt jaki jest i jaki może być. Książka Jest wyjątkowa i skłania do refleksji. Dlaczego? Przekonajcie się sami.



Książkę ,,Uratuj mnie!" wypatrzyłam przeglądając książki dla dzieci w księgarni internetowej. Odrazu wiedziałam, że książka będzie świetna. Nie pomyliłam się. Pokazuje ona dzieciom, jak i dorosłym, że wystarczy tak niewiele, jeden maleńki gest, by uratować zwierzęta. Bo zwierzę przede wszystkich pragnie wolności. 
Taki żółw, zamiast trafiać do sieci powinien rozkoszować się wolnością na plaży. Słoniątko zamiast popisywać się w cyrku przed ludźmi, winno spokojnie dorastać u boku swojej mamy. Niedźwiedź zamiast siedzieć w klatce w zoo, powinien być ze swoim niedźwiedzim dzieckiem. 

Tych przykładów jest w książce wiele. By dostrzec różnicę wystarczy przełożyć foliową stronicę. Niemal jak w tablecie, tutaj mamy ,,animację".

Jestem pewna, że książka skłoni do refleksji.








Książka jest bardzo starannie wykonana, nylonowe stronice są dość sztywne, by nie zniszczyły się przy wielokrotnym wertowaniu nawet małych dziecięcych dłoni.
Nas książeczka bardzo zachwyciła i z czystym sumieniem polecam ją Wam. Będzie doskonała jako prezent na różne okazje.



Książka ,,Uratuj mnie!" jest dostępna w księgarni Tania Książka.
https://www.taniaksiazka.pl/nela-i-wyprawa-do-serca-dzungli-nela-mala-reporterka-p-1157137.html?q=nela

3 komentarze:

  1. Książka z bardzo ważnym przekazem, moim zdaniem uczyć szacunku do zwierząt dzieci i dorosłych trzeba od małego. ŚWIETNA propozycja z chęcią w naszej bibliotece ją widzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna publikacja! Nie tylko miła dla oka, ale także wartościowa. Uwielbiam takie publikacje dla dzieci.Strona z lemurem wymiata.🙂😉

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍