RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Tajne agentki. Paryż w ogniu - wydawnictwo Dwukropek

Tajne agentki. Paryż w ogniu, ko kontynuacja przygód serii Tajemnice domu handlowego - wydawnictwo Dwukropek.




Sophie i Lil zakładają agencję detektywistyczną i podejmują się rozwiązywania zagadek w różnych miastach na świecie.
Każda z dziewczyn dostaje tajne zadania do wypełnienia. Sophie dostaje za zadanie zbadanie śmierci profesora, który pracował dla brytyjskiego wywiadu. Natomiast Lil ma za zadanie strzec Arnovskich dziedziców, którzy są w niebezpieczeństwie.
Oba zadania są bardzo trudne, oba wymagają wielkiego zaangażowania od młodych detektywek. Dziewczyny działają osobno. ale później w oba te wątki łączą się na lotnisku w Paryżu podczas wielkiej uroczystości.
Czy uda się rozwikłać tajemnicę morderstw i czy wyjaśnić kto czyha na młodych dziedziców?

Książka jest bardzo wciągająca, pełna wartkiej akcji, ciekawych intryg i zbiegów okoliczności. Publikacja skierowana jest do młodzieży, ale i dorośli świetnie się będą przy niej bawić. Ja osobiście polecam.






Tajne agentki. Paryż w ogniu bardzo serdecznie polecam. Ja świetnie bawiłam się przy tej lekturze, i jestem pewna, że tym bardziej młodzież będzie nią zachwycona.
Szczerze powiedziawszy, to nie mogę się doczekać kolejnych tomów. Bardzo spodobał mi się klimat tej powieści, a książki detektywistyczne uwielbiam.


Książkę znajdziecie Tu


2 komentarze:

  1. Uwielbiam książki detektywistyczne dla dzieci. Tej publikacji nie znam, ale jestem zaciekawiona tym tytułem.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeszcze nie dla nas ale ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍