RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Brownie z białą czakoladą i migdałami

Propozycja na lekkie ciasto z białą czekoladą. Bardzo przypadło nam do smaku i tym chętniej się nim z Wami dzielimy. Będzie idealne do kawy na popołudnie, ale także na przyjęcie.



Przepis pochodzi z książki. Ja go lekko zmodyfikowałam, więc podaję już po tej lekkiej modyfikacji.

Ciasto:
Wszystkie składniki powinny mieć temperaturę pokojową.
- 150 g białej czekolady (połamane na duże kawałki)
- 80 g masła
- 1/3 cukru
- 2 jajka
- 3/4 mąki pszennej
- szczypta soli
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- 1 łyżeczka aromatu waniliowego do ciast (olejek)

Ponadto:
- 1/2 szklanki posiekanych migdałów
- 50 g białej czekolady (posiekanej)

Wykonanie:
Masło roztopić w garnuszku, dodać 150 g połamanej czekolady. Podgrzewać na maleńkim ogniu cały czas mieszając.


W osobnym naczyniu wymieszać przesiane mąkę, cukier, sól, proszek do pieczenia. Dodać całe jajka, olejek waniliowy oraz ciepłą czekoladę z masłem.
Wszystko zmiksować na gładką masę.

Na końcu wrzucić posiekane migdały i 50 g posiekanej czekolady.

Ja siekam takim przyrządem do siekania cebuli (nie przechodzi zapachem cebuli, gdyż myta w zmywarce nie posiada go).


Ciasto wylać do wyłożonej papierem formy (do brownie), ale ja użyłam blaszki o wymiarach ok. 15x28 cm.
Piec w temperaturze 180 stopni C przez 25 - 30 minut.

Wystudzić i pokroić. Można posypać cukrem pudrem.
 

 Polecam inne nasze łatwe przepisy TU


2 komentarze:

  1. oo widzisz mamy ta książkę -koniecznie muszę zrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego przepisu jeszcze nie próbowałam, ale książkę mam Uwielbiam.🙂

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍