RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Miseczka gliniana dla mamy na Dzień Mamy

Już jutro Dzień Mamy. Mój Syn obdarował mnie pięknie wykonaną miseczkę. Zrobił ją sam i widać było, że praca przynosi Mu frajdę. Do wykonania miseczki, wykorzystaliśmy materiały, które nigdy nas nie zawodzą i z którymi prace zawsze wychodzą.


Filip zastanawiał się co wykonać dla swojej mamy z okazji Dnia Mamy. Zapowiedziałam, że brakuje mi jakiegoś pojemniczka na kolczyki, który mogłabym ustawić na nocnej szafce i wieczorem odkładać tam kolczyki. Podpowiedzi były dość precyzyjne, więc Synek z łatwością odgadł moje potrzeby i zabrał się do pracy.
Ja pomogłam zorganizować wszystkie przydatne materiały oraz przyrządy.

Do wykonania miseczki są potrzebne:
- Glina rzeźbiarska **
- farby plakatowe *
- farby plakatowe z brokatem **
- pędzelki *
- kubek na wodę **
- flamastry brokatowe *
- flamastry ze stempelkami **
- podkładka na stół
- plastikowy nożyk
- wałek do ciasta
- miseczka szklana (jako szablon)

* Farby, flamastry brokatowe, pędzelek znajdziecie w Zestawie plastycznym małego artysty XL, o którym pisałam: tu
** materiały sprzedawane osobno.


1. Odciąć kawałek gliny modelarskiej, a resztę włożyć do woreczka i szczelnie zawinąć, by nie wyschła.


2. Rozwałkować kawałek gliny.


3. W miseczce uformować glinę na wybrany kształt - miseczkę o podstawowym kształcie.


4. Odciąć nadmiar masy.


5. Nałożyć na szklaną miseczkę, wyrównać i pozostawić do wyschnięcia. U nas trwało to ok. dobę.


Przygotować farby oraz pozostałe przybory.


6. Pomalować farbami na wybrany kolor. Odstawić do wyschnięcia.





7. Teraz można już ozdobić tak jak ma się ochotę. Syn wykorzystała flamastry brokatowe oraz ze stempelkami. Bardzo dobrze się trzymają na farbie.






 Gotowe.


Miseczkę przechowuję na nocnej szafce i świetnie się spisuje jako pojemnik na kolczyki, które zdejmuję przed snem, ale już nie muszę ich rano szukać na podłodze.


http://www.st-majewski.pl/pl/bambino

3 komentarze:

  1. Takie prezenty stworzone rączkami dziecka cieszą najbardziej. Miseczka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła prześliczne, my w tym roku robiliśmy taka z masy piaskowej

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna tego typu prezenty bardzo lubię 🤗

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍