RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Roblox rocznik 2021 - Harperkids

Roblox, to platforma z milionami gier i światów. Można je znaleźć w internecie, ale teraz także przeczytać w książce ,,Roblox rocznik 2021" od wydawnictwa Harperkids.

Dużego formatu książka z lakierowaną okładką i stronicami z papieru kredowego, zawiera wskazówki dla początkujących, jak i zaawansowanych graczy i miłośników światów Roblox.

Opisano różne urządzenia, w których można korzystać z platformy bezpiecznie.



W książce jest mnóstwo łamigłówek i aktywności (są projekty do narysowania, sudoku i innych). Bez obaw - na końcu książki znajduję się rozwiązania, więc nie ma kłopotu z wypełnieniem zadań.

Dzięki tym zadaniom i wszystkim wskazówkom (także tym o bezpieczeństwie), ta książka staje się jeszcze bardziej atrakcyjna.



Syn jest nią bardzo zainteresowany. Chętnie do niej wraca - czyta i uzupełnia. 

Zatem polecam.

Książka do nabycia na stronie sklepu Egmont.

2 komentarze:

  1. Ostatnio dowiedziałam sie o tej grze:) wkraczamy w świat gier

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat szukam pomysłu na prezent dla chrześniaka - wiem, że kocha gry komputerowe, więc taka książka pewnie przypadłaby mu do gustu :) Ma już ten poradnik Minecraft, który widnieje na pierwszym zdjęciu. Wydaje mi się, że Roblox, to podobna produkcja, ale nigdy o niej nie słyszałam. Zawsze to jakaś odmiana :) Jak byłam dzieckiem to kolekcjonowałam czasopisma o grach (pamiętam Cyber Myche, a reszty tytułów sobie nie mogę przypomnieć). Poradniki o Simsach przeczytałam X razy - do tej pory czasami gram, chociaż mam już 30 lat.

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍