RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Fotozeszyt - Saal Digital

Tworzenie fotoksiążek bardzo mi się spodobało. Tym razem zaprojektowałam fotozeszyt od Saal Digital. Ten niewielki album jest pełen wspomnień z mile spędzonych rodzinnych chwil. Zapraszam na prezentację. 



Zachwycona jakością fotoksiążki pisałam o niej TU, tym razem wybrałam fotozeszyt, który ma inną oprawę, ale za to udało mi się zmieścić dużą ilość stron.

Oprawa fotoksiążki jest bardzo solidna i trwała. Wszystkie strony spięte są w trwałą i metalową spiralę.
Pierwsza strona fotozeszytu jest pokryta dodatkową plastikową okładką, takie rozwiązanie sprawia, że widać zdjęcie na pierwszej i ostatniej stronie.




Wybrany format, to 13x18 cm, 52 strony wspomnień. Zdecydowałam się na zamieszczenie wielu zdjęć. Niektóre strony zawierają po jednym zdjęciu, inne po dwa, a nawet cztery. Niezależnie od ilości, jakość zdjęć na stronicach jest bardzo wysoka (oczywiście wiele zależy od dodanych zdjęć - wybieram te dobrej jakość). Wszystkie szczegóły są wyraźne. Zdecydowałam się na matowe stronice, dzięki temu nie pojawiają się refleksy podczas oglądania, ani nie widać odcisków palców :).

Warto zauważyć, że projektowanie fotozeszytu jest dziecinnie proste. Za pomocą specjalnej bezpłatnej aplikacji (którą znajdziecie na stronie) już po kilkunastu kliknięciom mamy gotowy projekt, który przesyłamy, dokonujemy płatności i po około 4 dniach cieszymy się własnym dziełem :) Można dodać napisy, dodać cliparty, ciekawe ramki lub postawić na prostotę. Ja tym razem zrobiłam fotozeszyt bez dodatkowych ozdobników. Jedyne zmiany jakich dokonałam, to dodanie ramek oraz tu i ówdzie zmienienie wielkości zdjęcia. Pełna dowolność. Spontaniczny projekt, który okazał się strzałem w dziesiątkę.






Bardzo gorąco polecamy tę firmę i wykonanie własnego fotozeszytu, bo to na pewno będzie wspaniała pamiątka na długie lata albo prezent dla kogoś bliskiego. 

Jakość fotozeszytu (zdjęć i oprawy) oceniam bardzo wysoko i nie mam żadnych zastrzeżeń co do wykonania, ani przesyłki, która została zrealizowana błyskawicznie, a ocena za zapakowanie - celująca. To po prostu niemiecka jakość.
Swój fotozeszyt lub inne foto produkty możecie zamówić: TU
 

12 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, ciekawa pamiątka zostanie w rodzinie na kilka pokoleń. Ciekawy format i "{notesowy styl, widać strony solidne, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku postanowiłam zrobić zdjęciowe prezenty pod choinkę dziaka. Kalendarze plus książki albo taki zeszyt nie wiem jeszcze muszę czekam na zdjęcia z sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie pomysł foto książki nie przekonuje... zdecydowanie bardziej wolę wyciągać zdjęcia z dużego pudła i rozkoszować się tym bałaganem wspomnień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wolę chronologicznie zamieszczone zdjęcia. Nie stosuje pudelek. U nas albo albumy albo fotoksiazki

      Usuń
  4. Bardzo fajny sposób na uporządkowanie zdjęć a zawsze robią wielki bałagan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka forma porządkowania daje możliwość urozmaicenia zachowanych zdjęć, to poza segregacja jest dodatkowym atutem

      Usuń
  5. Piękny! Idealny pomysł na prezent. :-)

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍