RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Świąteczne Listy od Feliksa - wydawnictwo Mamika

Znacie małego, pluszowego zająca Feliksa, który wysyła listy do swojej małej przyjaciółki, ze swych licznych podróży po świecie i wszechświecie? Jeśli nie, to pora nadrobić zaległości, bo właśnie pojawiła się w sprzedaży nowa, świąteczna książka ,,Świąteczne Listy od Feliksa" od wydawnictwa Mamika.



Kiedy listonosz dostarczył książkę, szybciutko schowałam przesyłkę, by nikt inny jej nie zobaczył, bo... to książka przeznaczona na prezent mikołajkowy dla Synka. 

Książkę odpakowałam i przeczytałam ,,pod osłoną nocy" i już wiem, że warto ją polecać, że to kolejna niesamowita opowieść o podróżach, przyjaźni i niezwykłych bohaterach. Zobaczcie, jak pięknie książka została zapakowana! Stylowo i intrygująco. Oczywiście Synek też dostanie w tym opakowaniu, bo też powinien poczuć ten dreszczyk zaciekawienia, który ja poczułam ;).



Książka ta, jak i poprzednie TU, zawierają prawdziwe koperty z prawdziwymi listami. Tym razem Feliks pisze list do świętego Mikołaja z pytaniem ,,muszę natychmiast się dowiedzieć, czy ty naprawdę istniejesz!", po kilku dniach otrzymuje odpowiedź z Bieguna Północnego. W kopercie znajduje się plan domku Mikołaja, jako potwierdzenie. 
W mikołajkowy poranek Feliks znika nagle bez śladu... Oto żądny przygód pluszowy zajączek rusza w kolejną podróż, podróż niezwykłą, bo saniami ze świętym Mikołajem.





Wkrótce potem mała Zosia otrzymuje list od Feliksa. Przyjaciel opisuje jej, jak żyje święty Mikołaj, jak obchodzone są święta Bożego Narodzenia na świecie i jak spędza czas z Mikołajem.



W książce znajduje się aż pięć prawdziwych listów w kopertach oraz kolorowa rozkładówka z notatkami Feliksa.



Czwarta, barwna przygoda pluszowego zająca Feliksa, zaprowadzi wszystkich ciekawych świata małych czytelników w tajemniczą, bożonarodzeniową podróż po świecie.
Żródło: http://sklep.mamika.pl/strona-glowna/633-swiateczne-listy-od-feliksa-tom-4-przedsprzedaz.html

Książka jest fascynującą opowieścią z niepowtarzalnymi dodatkami takimi, takimi jak plan domku Mikołaja czy zdjęcie Feliksa z reniferem.
Jestem, przekonana, że nie tylko Filipowi spodoba się ta świąteczna książka o Feliksie.
To idealny pomysł na prezent z okazji mikołajek lub gwiazdki.


Książki znajdziecie

http://sklep.mamika.pl/

17 komentarzy:

  1. Och, mamy te książeczkę i naprawdę jest piękna! Nie oglądałam jeszcze wszystkich stron i nie zaglądałam do kopert, ale już sama ich obecność w książce jest zaskakującym i miłym dodatkiem. Mini to zapakowanie! Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za recenzje książki. Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna książka-oczarowala mnie💝

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna książka-oczarowala mnie💝

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, nietuzinkowy pomysł, brawa dla wydawcy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczna i oryginalna książka. Czytaliśmy jedną część tej serii i bardzo nam się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super książeczka :) Piękna przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, taka forma opakowania jest przecudowna! I jeszcze te koperty wewnątrz, och! :) Nie dziwię się, że przechwyciłaś ją pierwsza, ja też bym tak zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przechwyciłam, by ukryć i nie zepsuc niespodzianki.

      Usuń
  9. Znam tylko z recenzji ale i tak uważamam że jest mega urzekająca :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to chyba mam już pomysł na świąteczny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiamy świąteczne książki, choć tej jeszcze nie znamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona strona graficzną, projektem tej nietypowej i jakże kolorowej książki. Świąteczny klimat czuć wokoło. Jedna z piękniejszych niespodzianek na Święta dla młodego adepta sztuki czytelniczej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorowe ilustracje zachęcają do wspólnego czytania i można poczuć magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne wydanie, jestem ciekawa tej pozycji

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka śliczna książeczka! Przecudna!

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍