RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Dorastanie - wydawnictwo Zielona Sowa

 ,,Dorastanie", to bardzo wciągająca pięknie ilustrowana książka od wydawnictwa Zielona Sowa.



,,Dorastanie", to książka, która w poetycki sposób pokazuje dziecku z jakimi wyzwaniami spotyka się człowiek na różnych etapach swojego życia.
Piękny tekst Libby Walden uzupełniają niezwykłe ilustracje Richarda Jonesa.


,,Nikt nie zatrzyma - choćby chciał - wyścigu dorastania. A częścią każdej drogi są zakręty i wyzwania"


Książka opisuje każdy etap ludzkiego życia od pojawienia się na świecie, po jego kres. Ukazuje jak cieszyć się chwilą, jak wiele miłości czeka na nas w każdym momencie życia, jest też o ciekawości świata i poznawaniu go, jest i o trudach i nostalgii.


Poetycki, nieco trudny dla małych dzieci tekst, jest niezwykłą pozycją dla starszych i dorosłych.  

Mnie wzruszyły tekst, a Synkowi bardzo spodobała się szata graficzna i pomysłowa okładka z wyciętymi kształtami sylwetek dzieci.




Książkę polecam serdecznie, jest wzruszająca i bardzo piękna.
Polecam ją mamom i córkom oraz każdemu, kto ma słabość do poezji. 
Będzie doskonałym pomysłem na prezent.


Książki znajdziecie TU

www.zielonasowa.pl/

8 komentarzy:

  1. Libby Wadlen doskonale potraktowała kwestię emocji w książce "Uczucia". Skradła ona moje serce i moich dzieci... I cieszę się, że na doratanie mamy jeszcze troszkę czasu :) Ponoć małe dzieci... a duże dzieci to... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie widziałam tej książki na żywo. Muszę się jej koniecznie przyjrzeć bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta książeczka i temat fajny,myślę że dzieciakom też się spodoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka na miarę młodego odkrywcy, piękna teraz literatura, tylko czytać i wzdychać, Ta książka to małe dzieło sztuki, miałam przyjemność czytać ten wierszowany tekst i wpadłam nie raz w zadumę nad własnym jestestwem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak fajnie że takie książki powstają

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się forma książki. Od razu wydaje się jeszcze bardziej interesująca. Na pewno zwróci uwagę dziecka 😊

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍